THENGS yea bab visit my BLOG . yg dhaa visit my blog ney , tlong aa FOLLOW me ouke ! jase anda dikenang . heee !

Friday 4 May 2012

sygs awa ketat-2 !

--> heyy . lame seyy takk update blogg nieyy . siyess . law buku atas almari , dahh berhabukk gyle babengg . haha . bnyakk life aku yg dhaa berubahh skunk beb . siyess . aku eppy dgan life aku skunk . aku coup dgn fimeyy . ex lame aku . tataw pums cnte lame bule bputikk smule. haha . jiwangg plak kann . hmm . sumpahh doe aku eppy dgn dyre . life aku cam takk sempurne tnpe dyer . idop maty aku kat dyer . sygs sgt-2 . dulu coup ngn dyer menmen jea . now ktuwang dahh siyess . mntakk-2 jodo aku pnjang ngn dyer . taknak ptos ag ngn dye da . even ary-2 gado ngn dyer , tp tak pena pums siyess sgt . mmg wajib ktuwang bgado , but tak de laa smpai t'pikir nakk ptoss . slagi bule bncang , ktuwang still go on . SUMPAH SYG AWA > LOVEYOUUNTILDIE !!

No comments:

Post a Comment