THENGS yea bab visit my BLOG . yg dhaa visit my blog ney , tlong aa FOLLOW me ouke ! jase anda dikenang . heee !

Friday 9 September 2011

hang wif candy ^^

^^ kawann kawann ! jumpe lg kite erx . h e e ! hmm . na story siked lhaa kenn . td ptg ak hang ouds wif my bestie oo . aqieysh candy .. best gyle .. eppy makk . HAHA .budushh lyan pale otax msing msing . lpak old taste . lme guxs lhaa . then mrayap sungai mati . tgux bot kntrol . best ooouu . snap snap picx at citu . semard ahh . ngeeee ~ sygs kao lhaa my bestie .. dammuch dear !miss u lhaa my hubby watashi ! ermm :( hah . psal exam pg td . pehh gile bpak . ak dhaa aa ta bace satu ape unn . ssah beb soala sjarah . but mem mem kate snang . too sbb dyuwanx bace buku . huh . untung lee soalan awax snang kenn . haha . penad lhaa . na jelir lidah siked bule ?? bule bule ?? welkkkkk :P ..






hah ! thiz picx i take time at sgai mati .
ta se chantex koranx lhaa .

hah . nie lhaa candy saia ! my bestie !

candy photography lhaa .
ta sesemard koranx !

No comments:

Post a Comment